මම S. L. මැලේ රාළ

මම ලංකාවේ පොරක් මැලේසියාවේ ජොබක් කරන.... මට මේක ලියන්න හිතුනේ අනික් බ්ලොග් කියවල ඒවා දැක්කම මෙහෙවෙන දේවල් අනික් කට්ටියටත් දැන කියාගන්න කියල තමයි .

අවූරුදු ගානක් තිස්සේ මෙහෙ ඉදන් අහපු දැකපු, සිද්ද උන හා දැනටත් සිද්දවෙමින් පවතින දේවල් තමයි මම ඔයාලට කියන්න යන්නේ ඕන්.....

Monday 8 February 2021

අනේ මෙහෙම තණ්හාවක් .....අනේ මෙහෙම ආසාවක් ...... මිනිසුනේ ලැබේද මින් සැනසීමක්.?????..... 3

පට්ටපල් අමුලික ඇත්ත කෙටි කතාමාලාවේ හතරේ තුන...


හලොඕ මේ රාළ අංකල් ද ?

මොකෑ කිව්වා.   අංකල් !
කව්ද යකෝ උදේ පාන්දර ජාතිය අමතගන්න හදන්නේ ..
රාළ කිව්වා නෙවි හිතුවා ඒ වෙනුවට කිව්වේ රාළ නම් තමයි එත් අංකල් කෙනෙක්නම් නෙවි එල කොල්ලෙක් කියලා 
අනේ සොරි මහත්තයා මම මේ මනෝජ් කියලා අර රජමහ විහාරේ ලොකු හාන්දුරුවො තමා නොම්මරේ දුන්නේ.  ඕ. එංගලන්තේ ඉදන් ආවේ.

ආ  දැන් දන්නේ මංනේ කිව්වලු. ඒ මේ ඔයාද ? 

අනේ සමාවෙන්න මහත්තයා හාන්ඳුරුවන්ගේ යාලුවෙක් හින්දා මම හිතුවී අංකල් කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලා

ඈ  බන් බොලා හාන්දුරුවෝ කොල්ලොන්ට ආස නැතෙයි. අංකල්ලා විතරද එයාගේ යාලුවන්ට ඉන්නේ ?
යකෝ මම උබට වැඩිය අව්රුදු හතරක් පහක් වැඩිමල් ඈති. 

අයියා මොනා කියනවද මන්දා .

අයියා!  අන්න  එහෙම වරෙන්. දැන් උබ කොයිද ඉන්නේ

තාම එයාර් පොර්ට් එකේ 

හරි උබ ඔතනින් බස් එකේ හරි කෝච්චියේ හරි නැගලා KL සිටි එකට වරෙන් ඊට පස්සේ සිටි එකේම හෝටලයක් සෙට් කර ගනින් උබේ බජට් එකට සෙට් වෙන ටිකක් දවල් වෙලා මම එන්නම් උබව හම්බ වෙන්න.

අනේ තැන්කිව් අයියා. අපි එහෙනම් දවල්ට හම්බවෙමු

ඔන්න ඔහොම තමයි අර තැලිච්ච පොඩි වෙච්ච නැති කොල්ලා මාව මුලින්ම හම්බ උන්නේ. කොල්ලා කිව්වට ටිකක් නංගි කෙනෙක් වගේ ආදර බර චරිතයක් හා කතා බහක් තමයි මුට තිබුනේ.
දැන් බලමු මූ මොකද අච්චර හොද එංගලන්තේ දාලා මේ කඩප්පුලි මැලේසියාවට ආවේ කියලා.

අයියේ මම හෙන බයේ හිටියේ හාන්ඳුරුවන්ගේ යාලුවා අංකල් කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලා.

ඒ මොකෝ බන්

නෑ ඉතීම් එහෙම උනානම් මී විස්තරේ කියන්න මෙච්චර ලේසි නෑනේ..

ඇයි යකෝ දැන් මං මෙතනට ඇවිල්ලා පැයක් කිට්ටු වෙන්න එනවා තෝ තාම කිව්වේ නෑනේ කතාව.
හෙන කක්කා බරක් හැදිලා ටොයිලට් එක හොයාගන්න බැරුව වගේ මෙතන ඈබරි ඈබරි ඉන්නේ නැතුව දැන්වත් කියපන්කො.

නැ අයියා මට හිතා ගන්න බැ මේක කොතනින් කියන්න පටන් ගන්න ද කියලා
 
තෝ ඔය ඔච්චර එකතැන බම්ප් වෙන්නේ සුවර් එකට කෙල්ලෙක්ගේ හුට්ටප්පරයක් ගැන නේද කියන්න යන්නේ  

අනේ.. අයියා ඔයා කොමද දැනගත්තේ?

අනේ දැන්වත් කියපන්කො කතාව. දැන් ඔය කෙල්ල ඉන්නේ මෙහේද ?

ඕ....ව්... එහෙම වෙන්න ඕනා

එහෙම වෙන්න ඕනා ! ඇයි එක මැලේ කෙල්ලෙක් නෙවිද? චීන එකක්ද 

නෑ ලංකාවේ කෙනෙක්.

හපොයි.!

ඇයි යකෝ ලංකාවේම එකක් ඕනනම්, ඉන්න එංගලන්තෙත් නැතිව, හිටපු ලංකාවෙනුත් නැතුව මේ  මැලේසියාවෙන් හොයා ගත්තේ ?

එක ටිකක් දිග කතාවක් අයියා. 

කොහොමත් මම හවස් වරුව නිවාඩු දාලා ආවේ කියපන්කො මුල ඉදන්ම විස්තරේ..
හරි අයියා මෙහෙමයි උනේ .. ඔයා දන්නවද තරුණයා කියලා වෙබ් සයිට් එකක් තියෙනවා.. ඔය ටෙලි නාට්‍ය පත්තර විස්තර එක එක හොට නිව්ස් එහෙම තියෙන..

ඔව් දන්නවා

අන්න එකේ වෙනම තියෙනවා ඔන් ලයින් චැට් එකක්. අපෙ ලංකාවේ කොල්ලෝ  ඉතින් නිවාඩු වේලාවට ඔකේ චැට් කරන එක තමයි කරන්නේ. එතනින් තමයි මට සමන්තිව මුලිනම් දැනහදුන ගත්තේ කොහොම හරි ටික කාලෙකින් එයා මට එයාගේ ස්කයිප් අයි ඩි එකත් දුන්නා ඊට පස්සේ අපි වීඩියෝ කෝල් වලින්ම තමයි කතාව.
කෙල්ල ලස්සනද? ඒ ගොන් පස්නය මගෙන්ය.  පස්නය කොච්චර ගොන් ද කියලා තෙරුනේ  කොල්ලාගේ උත්තරෙන්ය 

මම දන්නේ නැ අයියට ලස්සනද කියලා මටනම් මම දැකපු ලස්සනම කෙල්ල . කොටින්ම කියනවනම් මගේ හිතේ ඇදිලා තිබ්බ රූපේ. 

හරි දැන් ඉතින් ඊළගට ?

එයා අයියා මැලේසියාවට ඇවිල්ලා තිබුනේ ඔය බියුටි කචල් කොස් එකක් කරන්න 
මොකක්? යකෝ අද තමයි මම පලවෙනි පාරට බියුටි කචල් කොස් වලට ලංකාවේ කෙල්ලෝ මැලේසියා එනවයි කියලා දන්නේ 

එයාගේ අක්කා කෙනෙක් මෙහෙ සැලුන් එකක් වැඩ කරා එයා මාර්ගෙන් තමයි සමන්ති මෙහෙ ඔය කොස් එකට ඇවිල්ලා තිබුනේ ඇවිල්ලා පලවෙනි සතියෙම තමයි මාව සෙට් උනේ අර වෙබ් සයිට් එකෙන්. එක අපි දෙන්නගෙම ලබාඋපන් වෙලාව වෙන්න ඇති අයියා.
හරි ඉතින්
  
ඉතින් මස හතරක් විතර කාලේ ගියාම එයාගේ කොස් එක ඉවරේ වෙන්න ආවා. එත එකී ඊලග ස්ටෙප් එකට තව මාස හයක් එයාට ඉන්න පුළුවන් කියලා එයා එකේ ග්‍රේඩ් ටු එකත් කරන්න ගත්තා ඊට පස්සේ ඒ මාස හයත් ගෙවීගෙන ගියා ඒ කාලේවෙන කොට අපි දෙන්නා ගොඩක් තදින් බැදිලා හිටියේ. මම කෙලින්ම තීරණය කරලා තිබුනී එයාව බදින්න. මම අපේ අම්මටත් කිව්වා me සම්බන්දය ගැන. අම්ම බයේ හිටියේ මම සුද්දියෙක් එක්ක සෙට් වෙයි කියලා එත් ලංකාවේ කෙල්ලෙක් කිව්වම කවිරු උනත් කමක් නැ කිව්වා මට හොදනම් 
දැන් එහෙනම් මොකද්ද බන් පස්නේ 

පස්නේ පටන් ගත්තේ අයියා දැන් මාස තුනකට විතර කලින්,  ඒ කාලේ තමයි එයාගේ ග්‍රේඩ් ටු එක ඉවර වෙලා ග්‍රේඩ් ත්‍රි පටන් ගන්න තිබ්බේ. මම එයාට කිව්වා එක දැන්ම කරන්නේ නැතිව ලංකාවට යන්න මාස තුනකින් මමත් ආවම අපි ලංකාවේදී ගෙවල් වලට ගිහින් කතාකරලා මගේ මාස දෙකක නිවාඩු ඉවර වෙන කාලෙට ආයෙත් දෙන්නා ම එමු කියලා ඒයා මැලේසියාවට මම ඉංග්ලන්ඩ්. එත් එයා එකට කැමති උනෙම නෑ එයා කිව්වේ ග්‍රේඩ් 3ත් කරලාම ලංකාවට යනවා කියලා එතකොට තව මාස හයක් එයා මෙහෙ මම ලංකාවට ගිහින් ආයෙත් ඉංග්ලන්ඩ් මට එයාව හැබැහින් බලන්න තව අවුරුදු දෙකක් ඉන්න වෙනවා.

ඉතින් ? 

ඉතින්  බැරිම තැන මම , මම කිව්වේ එයා ඔන්න ග්‍රේඩ් 3 වලටත් සල්ලි ගෙවලා පටන් ගත්තා හැබැයි එක පොරොන්දුවක් පිට. ඒ තමයි මගේ සෙමෙස්ටර් බ්රේක් එකෙකි එක්කෝ එයා සතියකට හරි ලංකාවට එන්න ඕනා නැත්නම් මම ලංකාවට යන්න කලින් මෙහෙ එනවා කියන එක 

ආ ඔය තියෙන්නේ විසදුමක්

එත් එකට එයා ඒවෙලාවේ කැමති උනාට ටික ටික වෙනස් වෙන්න ගත්තා අන්තිමට දැන් මාසයක් වෙනවා මට කතා කරනෙම නෑ

ඈ එමොකද බන් ඒ ? වෙන කොල්ලෙක්ව වත් සැට් උනා වත්ද 

එකම තමයි මටත් තියෙන පස්නී අයියා එයාව මුනට මුණ ගැහිලා මට මේක දෙකෙන් එකක් විසදා ගන්න ඕනා එකේම එයාට කොල්ලෙක් ඉන්නවනම් එයාලා දෙන්නට දෙන්නා ආදරේනම් මම අමාරුවෙන් උනත් හිත හදාගන්නවා අයියා.

අනේ අඩන්න එපා නංගි. (මම එහෙම හිතුවා විතරයි කිව්වේ නැ ඒ වෙනුවට කිව්වේ මෙහෙම ) 

හරි දැන් කෙල්ලව ගිහිල්ලා හම්බ වෙලා කතා කරන්න උබ ඒ  ළමයාගේ ඇඩ්රස් එකක් වත් දන්නවද 

ඔව් අයියා මගේ ගාව එයාගේ ඇඩ්රස් එකක් තියෙනවා හැබැයි හරියටම මෙතන එයා ඉන්නවමද කියන්න මම දන්නී නෑ මොකද මේ ඇඩ්රස් එක එයා මට දුන්නේ එයාට මම අයි පොන් එකක් ඒවා එක එවන්න 

අම්මටසිරි නයා කිව්වලු උබ ඒකිට පොනුත් එව්වද 

හොද වෙලාවට එක එහෙම උනේ නැත්නම් ඇඩ්රස් එකක් වත් නෑ

කෝ බලමු ඇඩ්රස් එක අපොයි මේ මුතියාරා කොම්ප්ලෙක්ස් එකේනේ මෙතන ඉදන් පැය බාගෙක දුර  වරෙන් යන්න

මුතියාරා කම්ප්ලේක්ස් යනු තට්ටු හතරක්ම පුරා විහිදුනු මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ ෂොපින් මෝල් එකක් හා එතනින් උඩට තව තට්ටු 30ක පමණ සෙමි ලක්ෂරි නිවාස සංකීර්ණයකින් යුතු ස්ථානයකි. මනෝජ් අත වූ ලිපිනය එහි එක නිවාසයකය. 

විනාඩි 30කදි පමණ අප එහි ලගා  වුවද අදාළ නිවාස සංකීර්ණයේ ආරක්ෂක අංශය විසින් අපහට එම නිවාස කරා යාමට ඉඩ ලබා නොදෙන ලදී. ඒ එවන විට අදාළ ලිපිනයැති නිවසේ සිටි අය සමන්ති නමින් කිසිවකු එම නිවසේ  නැති බව එක හෙලා ආරක්ෂක අංශයට පැවසීම නිසාය 

දැන් මනෝජා නංගි ආයෙත් හැඩුම් බරවය

අප්සට් වෙන්න එපා බන්.. මේ මෝල් එක ප්‍රසිද්දම සැලුන් වලට අපි පොඩ්ඩක් ඇතුලේ ඇවිදලා බලමු ලංකාවේ කව්රුහරි ඉන්නවද කියලා 

අයියේ එහෙනම් සමන්තිලාගේ අර අක්ක වැඩ කරනවා ඇත්තේ සුවර් එකත මේකේ වෙන්න ඇති ගිහින් බලමු..

අපි දෙදෙනාට විදි දුරක් ඇවිදීමට හම්බ උනේ නැත මා නෙත ගැටුනේ එක්වරම ඒ දන්නා රුවකි ..

ඒ කව්ද කියලා දෑන ගන්න වෙන්නේ නම් කවදා හරි ලියන ඊලග කොටසින්ම තමයි 




 






 

6 comments:

  1. අම්මට සිරි. අවුරුදු පහකට පස්සේ දෙවනි කොටස? එහෙනම් අයේ 2026දි එන්නම් ඊලග කොටස කියවන්න :-)

    ReplyDelete
  2. බලකො ඉතිං... ගෙයි දොරකඩට එද්දි නවත්තලනෙ. ලියකො ඉතුරු ටික ඉක්මණට.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකටනම් තව කාලයක් යයි

      Delete
  3. දැං ඔහේ මේකෙ ඊ‍ළඟ කොටස ලියන්න බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ කවද විතරද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. හරියටම දිනේ සැට් කරගත්තම මාමාට කියලා එවන්නම්කො

      Delete